Sejarah Dalam Hari Ini

October 9, 2009 at 2:37 pm 4 comments

molahkeja

AKU MOLAH KERJA SEJARAH RAH PUSTAKA!

Pa jak lah. Maybe that’s what you think. But for me, molah kerja rumah/pustaka is jarang. Aku bukannya rajin nak maca book boring ya. Aku molah ya pun berpandukan tunjuk ajar Cikgu Shahrayzam. Haha. Walaupun sigek soalan jak, tapi aku tetap polah. And tok baruk start bah. Dah lamak-lamak klak baruk makin bertambah. Soalan ya tek nanyak ciri-ciri nasionalisme tahap pertama di Filipina. So aku molah lah tek, betul or sik aku sik tauk lah. Aku polah jak.

papaerTangan kanan berenti nulis kejap, posing. Tangan kerek nganmbik gambar. Suka bah, pake show ngan urang. So ya jak lah tek.

It’s hard for a person to learn from his/her own mistakes, pa gik mun mistake urang lain lam book sejarah. Mun sik merasa susah, ne tauk betapa susahnya kesusahan. Gine-gine pun urang tua bercerita madah kenak tampar jepon, mun penampar sik pernah landing ke pipi miak ya, ne nya tauk camne sakit kenak tampar. Bukan nya aku mintak komunis and penjajah datang ke sitok molah hal sak miak tauk kesusahan urang mensia marek, just aku madah susah nak paham mun kita sekpat nak paham. Malam bulan dipagar bintang, siapakah X?

Entry filed under: Uncategorized.

Hari Ini Dalam Sejarah Setelah sekian lama…

4 Comments Add your own

  • 1. azam  |  October 10, 2009 at 9:52 am

    haha. hari ini dalam sejarah FAIRUZZ mengupload gmbr dirinya dalam blog.

  • 2. Moon  |  October 10, 2009 at 12:21 pm

    yerrr..
    aok eh,1st time nangga nya upload gmbr dikpun,
    dah maju dah nya~~
    Good job! Well done.

  • 3. X  |  October 12, 2009 at 2:03 am

    kawan kau juak.

  • 4. Sultan  |  October 15, 2009 at 7:12 am

    Aku ngambik gamba ya!
    copyright!
    Kau ku saman ku klak
    tapi sikhallah
    memandangkan yang make copyright aku ya adalah subjek gamba aku ya
    iaitu kau
    betol kah ayat ku?
    and sigek gik
    kau nulis nama aku!
    kau fitnah aku ngaja kau!
    sampe ati kau
    ……………..

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


The Words From My Mind

Click and read the post below before kitakorang baca post-post yang lain. Peraturan!

Calendar…

October 2009
M T W T F S S
« Sep   Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

The Newest 6 Posts,

LIMA BINTANG!!!!!

Arghh!

What in my mind

DISKO!!!

Hmm...

  • 2,783 times people visited this blog.

Check it out…


